Кодекс Понашања

Од ОШ ”Дринка Павловић”

ПРАВИЛА О ПОНАШАЊУ УЧЕНИКА, ЗАПОСЛЕНИХ, РОДИТЕЉА УЧЕНИКА И ДРУГИХ ЛИЦА У ШКОЛИ

I ОПШТЕ ОДРЕДБЕ

Члан 1.

Овим Правилима уређују се  међусобни односи ученика, запослених, родитеља ученика и других лица у Школи, чиме се негују односи разумевања, уважавања и развијања позитивне атмосфере у Школи, ближе одређују обавезе и одговорности ученика, запослених, родитеља ученика и других лица који користе услуге Школе  и утврђују основна правила понашања у ОШ „Дринка Павловић» у Београду (даљем тексту : Школа).

Члан 2.

Поштовањем и применом ових правила обезбеђује се несметан рад, повећана безбедност ученика, очување школске имовине, општа и радна дисциплина чиме се доприноси бољем успеху ученика, угледу Школе и стварају основе за боље и савременије услове рада.

Члан 3.

У Школи су забрањене активности којима се врши дискриминација по било ком основу.

У Школи није дозвољено страначко организовање.

У Школи није дозвољено деловање секти.

II ПРАВИЛА ПОНАШАЊА УЧЕНИКА

Члан 5.

Права ученика остварују се у складу са позитивним међународним уговорима и конвенцијама и законом, а Школа је дужна да обезбеди њихово остваривање, а нарочито право на :

  • квалитетан образовно-васпитни рад
  • уважавање личности
  • свестрани развој личности
  • заштиту од дискриминације и насиља
  • благовремену и потпуну информацију о питањима од значаја за његово школовање
  • информацију о његовим правима и обавезама
  • подношења приговора и жалбе на оцену и на остваривање других права по основу образовања
  • слободу удруживања у различите групе, клубове и организовање ученичког парламента
  • учествовање у раду органа Школе у складу са законом
  • покретање иницијативе за преиспитивање одговорности учесника у образовно-васпитном процесу уколико права из тачке 1-9 овог члана нису остварена.

ПРАВИЛА ПОНАШАЊА УЧЕНИКА

Члан 10.

Дужност ученика је да :

  • редовно похађа наставу, стиче знања, овладава вештинама и уредно извршава све друге обавезе у васпитно-образовном процесу
  • долази у школу и друга места у којима Школа организује и спроводи образовно-васпитни процес, прикладно и пристојно одевен
  • брине се о личној хигијени и уредности, хигијени школскских и других просторија у којима се врши обаразовна- васпитна делатност
  • долази у школу на време пре почетка часа, а после знака за почетак наставе буде на свом месту, спреман за њен почетак
  • дисциплиновано се понаша у учионици и другим просторијама Школе за време трајања наставе, испита, као и свим другим облицима образовно-васпитног рада у оквиру спортских, културних, и других активности
  • води сам рачуна о својим одевним предметима, прибору и опреми, а посебно за време трајања школског одмора
  • чува од оштећења школску имовину, односно имовину других организација за време посете или извођења дела програма образовно-васпитног рада ван Школе
  • се пристојно понаша и када није у Школи.

III ПРАВИЛА ПОНАШАЊА НАСТАВНИКА И ОСТАЛИХ ЗАПОСЛЕНИХ У ШКОЛИ

Члан 19.

У свом раду наставник треба да са ученицима, родитељима, запосленима и другим лицима успостави односе засноване на уважавању, разумевању и поштовању, толеранцији и избегавању сукоба.

Свађе, вређање, игнорисање или отворена нетрпељивост међу запосленима нису дозвољене.

Члан 20.

Дужности наставника су да :

  • сарађује са директором, односно помоћником директора и извршава њихове налоге
  • стручним знањем осигура постизање исхода прописаних општим и посебним основама школског програма, уважавајући предзнања и посебне могућности  ученика
  • долази у школу најкасније 10 минута пре почетка наставе и других облика рада
  • одлази на време на часове
  • на време обавести о свом изостајању са посла  директора, помоћника директора, секретара или руководиоца већа ради благовременог организовања замене
  • користи инвентар и опрему Школе у службене сврхе
  • прибави одобрење директора Школе за изношење средстава рада из Школе
  • долази на наставу прикладно одевен и уредан
  • поштује распоред дежурства које му одреди директор, односно помоћник директора Школе
  • не угрожава и не повређује физички или психички интегритет ученика /да га физички, психички не кажњава и да га морално,сексуално или на други начин не злоставља/
  • не вређа ученике и запослене
  • не изражава националну, политичку, верску, расну и полну нетрпељивос
  • не даје и не потстиче на употребу алкохолних пића, и наркотичких средстава код ученика
  • пријави набављање и употребу алкохолних пића, наркотичких средстава и других психоактивних супстанци
  • не врши политичко организовање и деловање у просторијама Школе
  • води потпуну, благовремену и савесну евиденцију
  • не врши неовлашћену промену података у евиденцији, односно школској исправи, брисањем, додавањем, прецртавањем или изостављањем подтака
  • чува од уништења и оштећења скривања и изношења евиденције, односно школске исправе
  • да на увид резултате писмене провере знања ученицима, родитељима, односно старатељима
  • прими и даје на увид евиденције лицу који врши надзор над радом Школе, родитељима, односно старатељима.

IV ПРАВИЛА ПОНАШАЊА РОДИТЕЉА ОДНОСНО СТАРАТЕЉА УЧЕНИКА И ТРЕЋИХ ЛИЦА

Члан 30.

Родитељ, односно старатељ ученика дужан је да :

  • прати понашање, учење и успех свог детета, односно редовно се информише о томе
  • не улази у учионице за време трајања наставе
  • сарађује са одељењским старешином и неизоставно се одазовена позив разредног старешине и другог предметног наставника
  • поштује налоге и предлоге дежурног наставника
  • сарађује са предметним наставником
  • редовно присуствује родитељским састанцима
  • пружа помоћ Школи у остваривању васпитног рада
  • доприноси остваривању планираних задатака Школе, побољшању услова живота и рада
  • се пристојно и примерено опходи према свим запосленима у Школи , без вређања, омаловажавањаили на други начин вршења притиска.

Члан 31.

Школа не може да прикупља финансијска средства од ученика без сагласности његовог родитеља, односно старатеља, осим када се ради о материјалној штети коју је ученик начинио Школи.

Drinka Pavlovic

Те 1963. године под кровом школе нашло се 1210 ученика. Пристигли из околних основних школа, брзо су постали „Дринкини“ ђаци и захваљујући амбициозним, вредним, полетним, професионално јаким професорима и учитељима, постали и остали заљубљени у своју школу.

situs toto

situs toto

toto 4d

slot toto

situs togel

situs togel

situs toto

mahjong olympus

situs togel

slot deposi pulsa

toto 4d

deposit 5000

slot toto

slot toto

Slot thailand

situs toto

slot deposit pulsa

slot toto

deposit pulsa

slot toto

situs toto

slot thailand

kembangtoto

situs kembangtoto

situs toto

toto 4d

slot pulsa

situs toto

toto 4d

toto togel

togel thailand

deposit 5000

situs toto

deposit pulsa

situs toto

slot depo 5k

situs toto

toto togel

slot toto

slot pulsa

toto togel

Slot Deposit Qris

toto 4d

situs toto slot

situs toto

situs toto

Bandar togel

slot toto

slot toto

slot toto

Slot depo 5k

deposit 5000

Toto togel

Slot deposit 5000

Situs slot resmi

situs toto

toto 4d

kembangtoto

situs toto

deposit 5000

situs toto

situs toto

https://summituniversity.edu.ng/

https://educacionfisica.arcoiris.edu.pe/

toto 4d

toto 4d